loading...
وی نت دات آی آر: دانلود نرم افزار,کتاب,بازی,فیلم,برنامه موبایل,فایل های آموزشی
آخرین ارسال های انجمن
Mohammad بازدید : 1394 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (3)
دنیای رو به جلوی امروزه ما را وادار نموده است که همواره و در همه جا به اطلاعات و منابع مهم مورد نیازمان، دسترسی داشته باشیم  و بالطبع، مظهر این دسترسی به منابع اطلاعاتی که همانا کامپیوتر ها باشند نیز  می بایست همواره در دسترس باشد از اینجاست که یکی از مظاهر تکنولوژی مدرن، یعنی لپ تاپ ها ظهور می کنند.
Laptop یکی از انواع متفاوت کامپیوتر های موجود است. این نوع از کامپیوترها دارای قدرت محاسباتی و عملیاتی نظیر کامپیوتر های شخصی می باشند. با توجه به ویژگی های متعدد این نوع از کامپیوترها خصوصاً قابلیت حمل، می توان آنها را در موارد متفاوت و به صورت فرامکانی استفاده کرد و به همین دلیل امروزه بسیار مورد توجه کاربران کامپیوتر قرار گرفته و پرکاربرد شده اند.

بسیاری از کاربران به دلیل گم شدن سی دی حاوی درایور های سخت افزار لپ تاپ خود و یا نیاز به نصب درایور جدید جهت استفاده هرچه بهتر از دستگاه خود نیاز به دانلود آخرین نسخه درایور های لپ تاپ خود دارند. از این رو لینک دانلود درایور انواع لپ تاپ های موجود را در اینجا فراهم آورده ایم.


Mohammad بازدید : 449 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (1)

پس از نصب ویندوز 8.1، مایکروسافت به مدت 30 روز به شما فرصت می دهد تا از ویندوز استفاده کنید و آن را مورد سنجش خود قرار دهید و چنانچه از قابلیت های ویندوز راضی بودید می بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید، ولی از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی ویندوز را به صورت غیر قانونی نصب می کنند و از طرفی هم امکان خرید ویندوز برای بسیاری از کاربران مهیا نیست، کاربران همواره به دنبال رفع این محدودیت زمانی ویندوز 8 هستند.



Mohammad بازدید : 288 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)


DriverPack Solution نرم افزار بسیار مفیدی است که به منظور کمک در پیدا کردن و نصب اتوماتیک درایورهای هر قطعه سخت افزاری کامپیوتر شما طراحی شده است. شاید متناسب نبودن درایورها با ویندوزهای جدید، گم شدن درایورها، قدیمی شدن آن ها، یافتن و نصب درایور مورد نظر از میان ده ها پوشه و ... باعث شود تا کاربر مشکلات متعددی داشته باشد بنابراین DriverPack Solution می تواند بهترین راه حل برای برطرف نمودن این قبیل مشکلات باشد که تنها با یک کلیک به صورت خودکار اقدام به شناسایی و بررسی سخت افزارهای نصب شده بر روی کامپیوتر می کند، آخرین نسخه از درایورهای موجود را به صورت اتوماتیک یافته و نصب می کند و آن دسته از درایورهایی هم که به روز نیستند و برای ویندوزتان مشکل به وجود می آورد در یک لیست قرار می دهد. این مجموعه بسیار کامل که شامل اکثر قطعات سخت افزاری است آخرین به روزرسانی از انواع درایورها را در خود جای داده است.




Mohammad بازدید : 293 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)


مرورگرهای رایج در کشور ما معمولاً Internet Explorer، Mozilla Firefox، Google Chrome و Opera می‌باشند که به صورت رایگان از طریق اینترنت در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. از آنجایی که این مرورگرها معمولاً متناسب با نیازمندی‌های امنیتی و فرهنگی مورد انتظار در شبکه‌ی ملی اطلاعات ایران نمی‌باشند، مرکز متما (مدیریت توسعه ملی اینترنت) اقدام به ایجاد مرورگر ایرانی ساینا با در نظر گرفتن نكات امنیتی و قابلیت‌های متناسب با نیازهای فرهنگی جامعه نموده است.
ساینا اولین مرورگر ایرانی است که مراحل بومی سازی آن توسط متخصصین ایرانی انجام شده است. این مرورگر ایرانی سازگار با دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس طراحی شده است. از جمله قابلیت های این مرورگر می توان به سطح امنیت بالا، امکان شخصی سازی نحوه نمایش صفحه وب، دانلودگر ویدئو و امکان مرتب سازی بر اساس پربازدیدترین، محبوب ترین و جدید ترین سایت ها، اشاره کرد. این مرورگر ایرانی به شکل متن باز - اپن سورس - طراحی شده و علاوه بر اینکه بومی سازی شده، استفاده از یک سری خدمات مانند پشتیبانی از زبان فارسی، تغییر تم، شکل و کدهای امضای الکترونیکی را پشتیبانی می‌کند. همچنین برخی از قسمت های این مرورگر مشابه خارجی ندارد، برای مثال بخش حمایت از خانواده در این مرورگر دیده شده تا خانواده‌ها این امکان را داشته باشند که اجازه استفاده بخشی از آدرس های اینترنتی را به فرزندان خود ندهند و از طرفی امکان کنترل استفاده از IP آدرس ها برای سنین مختلف در این مرورگر دیده شده است. این نرم افزار متناسب با تکنولوژی روز دنیا بوده و مشابه مرورگرهای دیگر عمل می‌کند اما از لحاظ طراحی متفاوت از دیگر مرورگرها است.



Mohammad بازدید : 595 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)
پس از نصب ویندوز 8، مایکروسافت به مدت 30 روز به شما فرصت می دهد تا از ویندوز استفاده کنید و آن را مورد سنجش خود قرار دهید و چنانچه از قابلیت های ویندوز راضی بودید می بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید، ولی از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی ویندوز را به صورت غیر قانونی نصب می کنند و از طرفی هم امکان خرید ویندوز برای بسیاری از کاربران مهیا نیست، کاربران همواره به دنبال رفع این محدودیت زمانی ویندوز 8 هستند.

به دلیل اینکه به تازگی ویندوز 8 منتشر شده است، هنوز کرک 100% مطمئنی برای این ویندوز ارائه نشده است در ادامه این مطلب شما می توانید جدیدترین کرک های عرضه شده جهت رفع محدودیت زمانی ویندوز 8 و نحوه فعال سازی آن را دریافت کنید.





Mohammad بازدید : 498 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)


شرکت ادوبی نسخه ی CC نرم افزار Adobe Audition را نیز منتشر کرده است. Adobe Audition CC یک ویرایشگر صوتی بسیار حرفه ای و کارآمد با مجموعه ای از قابلیت های کوچک و بزرگ است که همه را می تواند در انجام یک پروژه یاری دهد.به دلیل بعضی از مسائل از جمله تحریم ها و قیمت لایسنس نرم افزار بعضی از کاربران نمیتوانند لایسنس را تهیه نمایند، به این خاطر ما کرک این نرم افزار را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم تا به صورت رایگان و فعال بودن همیشگی، از نرم افزار استفاده کنید. تمامی امکانات لازم برای ویرایش فایل های صوتی در این ابزار آماده شده است. سازگاری با اکثرا تکنولوژِی های جدید، فرمت های صوتی، ورودی ها، انواع خروجی ها و به طور کلی استانداردهایی که در رابطه با فایل های صوتی مورد استفاده قرار می گیرد جز کلیدی ترین خصوصیات این ابزار محسوب می شوند. اما به واسطه سازگاری های Adobe Audition با سخت افزارها، سرعت عملکرد نرم افزار فوق العاده بالاست و زمان لازم برای Render کردن ها بسیار کم، سازگاری کامل با دیگر محصولات ادوبی نظیر Premiere Pro و وجود صدها افکت صوتی جز مواردی هستند که دست کاربران حرفه ای را بازتر خواهند کرد.

Mohammad بازدید : 408 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)


در این مجموعه شاهد 240 آیکون متنوع کامپیوتری می باشید، این تصاویر با فرمت های BMP، ICO ،PNG و GIF ذخیره شده و با کیفیت بالایی بر روی سایت قرار گرفته شده است.



Mohammad بازدید : 549 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)


پی‌اچ‌پی (PHP)‏ یک زبان تحت وب ساده به شمار می‌رود، زیرا نیاز به یادگیری هیچ پیش نیازی نیست، همچنین پی اچ پی، به زبان‌های دیگری وابسته نیست و اغلب دستورات آن مشابه زبان های محاوره‌ای بوده و یادگیری آن ساده‌ است. پی اچ پی به یکی از پر طرفدارترین زبان‌های پردازه‌نویسی متن باز و رایگان تبدیل شده است که بیشتر برای طراحی برنامه‌های سمت سرور در وب‌گاه‌های پویا مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع پی اچ پی یک زبان اسکریپت‌نویسی برای وب است و عمدتاً بر روی سرور وب اجرا می‌شود. می توان گفت پی اچ پی عمدتا مانند یک فیلتر عمل می‌کند، کد برنامه را به عنوان ورودی می‌گیرد و صفحات وب را به عنوان خروجی (غالباً از نوع اچ تی ام ال) ایجاد می‌کند.

برای برنامه نویسی به زبان پی اچ پی در اغلب موارد از پایگاه داده ها مای‌اس‌کیوال (MySQL)‏ استفاده می شود که یک سامانه مدیریت پایگاه داده‌ها متن‌باز است و توسط شرکت اوراکل توسعه، توزیع، و پشتیبانی می‌شود. سرور مای‌اس‌کیوال به چندین کاربر اجازه استفاده همزمان از داده‌ها را می‌دهد.

در دوره آموزشی Learning PHP MySQL شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این زبان کاربردی قدرتمند پی اچ پی و همچنین پایگاه داده MySQL به صورت ترکیبی آشنا می شوید.




Mohammad بازدید : 389 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)
(92/6/31) تغییرات:

منتظر کرک باشید.....
توجه: ULTIMATE EDITION-FULL UNLOCK 3DM نسخه کامل بازی می باشد اما دارای فایل نصب نیست و برای اجرای آن کافی است کرک را در پوشه بازی کپی کنید و آن را اجرا کنید.

FIFA 14 عنوانی است که به جرات می توان آن را بهترین  بازی در تاریخ عناوین ورزشی نامید. اضافه شدن حتی گمنام ترین بازیکنان آن هم از لیگ های دسته ی ۳ بعضی از کشور ها ، تغییراتی بزرگ در تماشاچیان و استادیوم ها همگی دست به دست هم خواهند داد تا تجربه ی FIFA 14 به اوج خود برسد. عنوان FIFA 14 قرار است برای پلتفرم های هر دو نسل عرضه شود ولی تغییرات اصلی این بازی در نسل بعد قابل مشاهده می باشد. ویژگی های 'Pro Shot', 'Teammate Intelligence' و 'Variable Dribble Touches' جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. کلید موفقیت FIFA در امسال احساس نشاط و هیجان از به ثمر رساندن گل های عالی است ، شما دیگر با بازیکنانتان فقط یک شوت ساده برای به ثمر رساندن گل نخواهید زد ، بلکه خودتان را در هنگام شوت زدن به، جای بازیکن فرض خواهید کرد که باید فرصت مناسب و یک شوت مطمئن برای تبدیل شدن به گل را خودتان بسازید.

Mohammad بازدید : 326 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)
(92/6/30) تغییرات:

پچ با عنوان PESEdit 2014 Patch v0.1 اضافه شد.

در صنعت بازی های کامپیوتری، به ورزش فوتبال اهیمت زیادی داده می شود و به همین دلیل است که یک عنوان شبیه سازی شده از آن تا انتشار نسخه جدید، همچنان فروش بالایی خواهد داشت. در این عرصه، 2 عنوان FIFA و PES وجود دارند که هر سال شاهد جدال آن ها هستیم. تا اینجا، FIFA نسبت به رقیب خود از ویژگی ها و صد البته فروش بیشتری برخوردار است و در مقابل، شاهد افت PES نسبت به رقیبش هستیم. اما باز هم کمپانی Konami نا امید نشده و هر سال وعده های مختلفی را به طرفدارانش می دهد تا شاید بتواند دوباره به دوران طلایی خود بازگردد.

Mohammad بازدید : 325 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (2)
در دنیا ساخت سی دی CD های مولتی مدیا و آتوران و ... توسط هزاران نفر از افراد عادی صورت میگیرد که شما با فراگیری نرم افزار Auto play media studio 8 که یکی از پیشرفته ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای ساخت آتوران می باشد میتوانید به سادگی و به دلخواه آتوران مورد علاقه خود را طراحی نمایید. در کتاب آماده شده سعی بر اینست که تمامی قسمت های نرم افزار مورد بحث قرار گیرد و در چندین فصل در 465 صفحه از نصب این نرم افزار گرفته تا کدنویسی های پیشرفته آن آموزش داده شود.
کتاب آموزش اتوپلی (AutoPlay Media Studio 8 ) که تالیف جواد احشامیان و حامد حیدری هست برای انتشار در پایگاه اینترنتی تک بوک توسط مولفین آن ارسال شده است .

این کتاب دارای نه فصل + ضمیمه می باشد که سعی بر آن بوده تمام موارد مورد نیاز نرم افزار توضیح داده بشه تا با مطالعه این کتاب کاربران بتوانند نرم افزارهای مورد نیاز خود را ایجاد نمایند.


زبان کتاب الكترونيك : فارسی

تعداد صفحات : 465
 نوع فایل : PDF
 حجم : 4.5 مگابایت


Mohammad بازدید : 289 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)
امروزه مجازی سازی سرور به جزء جدایی ناپذیر اکثر دیتاسنترهای بزرگ تبدیل شده است. دلیل این امر را نیز می توان امکاناتی دانست که مجازی سازی سرور در اختیار مدیران IT قرار قرار می دهد. از طرف دیگر مجازی سازی سرور با افزایش بهره‌ وری در استفاده از منابع سخت افزاری در بحث کاهش هزینه ها نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در حال حاضر شرکتهای بسیاری به حوزه ساخت پلتفرم ‌های مجازی‌سازی وارد شده‌اند. VMware که از پیشتازین عرصه مجازی سازی است، vSphere را بعنوان یکی از بهترین سیستم های مجازی سازی سرور معرفی کرده است. ذکر مزایا و جوانب استفاده از مجازی سازی در این مختصر نوشته نمی گنجد؛ از این رو برای درک کامل این موضوع شما را به مطالعه کتاب زیر ارجاع می‌ دهیم.

این کتاب که مشتمل بر 6 فصل است ، مراحل ساخت یک دیتاسنتر مجازی را به طور کامل تشریح می کند. علاوه بر این یک فصل را به بررسی موضوع مجازی سازی(در تمامی زمینه ها) و فصلی نیز به سیستم های ذخیره سازی یا همان storageها اختصاص داده شده است.


زبان کتاب الكترونيك : فارسی

 تعداد صفحات : 111

 نوع فایل: PDF

Mohammad بازدید : 264 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)
در دنیای امروزی اگر کسی توانایی استفاده از ابزار مناسب جهت بکارگیری نامه های الکترونیکی را بلد نباشد مطمئنا" هم از لحاظ زمانی و هم از لحاظ مالی و آگاهی بسیار بسیار از رقیبان خود عقب خواهد ماند.
این وسیله ما را قادر می سازد در عرض کمتر از یک دقیقه نامه یا درخواستی (ویا هر نوع فایل و عکسی ) را در کوتاهترین
مدت زمان ممکن به دورترین مکان ارسال داریم و در کمتر از لحظه ای جواب آن را دریافت کنیم .
شاید در ابتدا داشتن یک آدرس نامه الکترونیکی برای شما مهم و ضروری بنظر نرسد ولی مطمئن باشید بعد از مدتی کار با آن خواهید دید که اگر روزی چند بار نامه های خود را کنترل ننمایید زندگی روزمره تان دچار اختلال گشته و احیانا" فراموش

کردن رمز ورود جهت ورود به صندوق نامه هایتان باعث سردرگمی و ناراحتی شدید خواهد گردید . لذا هیچ شکی در اهمیت و ضرورت داشتن یک آدرس نامه الکترونیکی و نحوه استفاده صحیح از آن وجود ندارد...


زبان کتاب الكترونيك : فارسی

تعداد صفحات : 44

نوع فایل : PDF


Mohammad بازدید : 787 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

BatteryBar Pro 3.6.1 هنگامی که لپ تاپ ها با باطری داخلی خود مشغول به کار هستند یک آیکون کوچک در کنار ساعت ویندوز نمایش داده می شود که میزان تقریبی  انرژی باقیمانده را بر حسب درصد و زمان باقیمانده نمایش می دهد .
با استفاده از نرم افزار کوچک و کم حجم  BatteryBar می توانید به صورت بسیار دقیق تر از وضعیت انرژی باقیمانده باطری لپ تاپ خود اطلاع یافته و جزئیات بیشتری را از باطری خود بدست آورید .
پس از نصب نرم افزار بر روی Taskbar کلیک راست نموده و در بخش Toolbars گزینهBatteryBar را انتخاب کنید .



Mohammad بازدید : 784 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (1)

مقدمه

به طور مسلم بين جامعه اطلاعاتي و کامپيوتر ارتباطي مستقيم برقرار است. طوري که مي‌توان مقوله‌اي مستقل با نام computer and communication) C&C) را مطرح کرد. همگي ما به اين مرحله رسيده‌ايم که فعاليت‌هاي تجاري، اقتصادي، مخابراتي و خلاصه انواع مديريت‌ها را از راه دور با کامپيوتر انجام دهيم. به همين منظور نيازمند برقراري ارتباط بين کامپيوترها توسط شبکه‌هاي کامپيوتري هستيم.

شبکه‌هاي ارتباطي مفهومي وسيع دارند. شبکه‌ براي اهداف کلاني مانند بنگاه‌هاي اقتصادي، تجارت الکترونيک، بانکداري الکترونيک به کار مي‌رود و براي برقراري ارتباط بين کامپيوترها و ايجاد شبکه‌، پروتکل‌ها و استانداردهايي خاص وجود دارد. يکي از اين پروتکل‌ها، پروتکل اينترنت (Internet Protocol) است. همانطور که مي‌دانيد، اطلاعات ارسالي بين کامپيوترها و مهم‌تر از آن بين شبکه‌ها براساس پروتکل IP صورت مي‌پذيرد. اين پروتکل وظيفه مسيريابي و آدرس‌دهي، تحويل بسته (Packet) به مقصد، مرتب‌سازي آنها و... را به عهده دارد.

Mohammad بازدید : 532 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

TCP/IP يكی از پروتكل های مطرح در عرصه شبكه های كامپيوتری است كه از چهار لايه متفاوت فيزيكی ، شبكه ، حمل و كاربرد تشكيل شده است . هر لايه دارای مكانيزم های امنيتی ، پروتكل ها و برنامه های مختص به خود می باشد . در ادامه به برخی از امكانات امنيتی متداول و مرتبط با هر يك از لايه های پروتكل TCP/IP اشاره می گردد :

لايه فيزيكی : معادل لايه های اول و دوم مدل مرجع OSI

Mohammad بازدید : 479 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

همانگونه که اشاره گرديد مدل OSI از هفت لايه متفاوت تشکيل شده است . در ادامه عملکرد هر لايه تشريح می گردد

لايه هفت (Application ) . اين لايه با سيستم عامل و يا برنامه های کاربردی ارتباط دارد. کاربران با استفاده از نرم افزارهای کاربردی متفاوت قادر به انجام عمليات مرتبط با شبکه خواهند بود. مثلا" کاربران می توانند اقدام به ارسال فايل خواندن پيام ارسال پيام و ... نمايند

Mohammad بازدید : 497 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

بمنظور شناخت مناسب نحوه عملکرد پروتکل در شبکه می بايست با برخی از مدل های رايج شبکه که معماری شبکه را تشريح می نمايند، آشنا گرديد.

مدل Systems Interconnection OSI )Open ) يک مرجع مناسب در اين زمينه است . اين مدل در سال ١٩٨٤ توسط ISO( يک سازمان بين المللی استاندارد سازی با بيش از 130 عضو) ارائه گرديد. در مدل فوق از هفت لايه برای تشريح فرآيندهای مربوط به ارتباطات استفاده می گردد هريک از لايه ها مسيوليت انجام عمليات خاصی را برعهده دارند..

مدل OSI بعنوان يک مرجع و راهنما برای شناخت عمليات مربوط به ارتباطات استفاده می گردد. بمنظور آشنا ئی با نحوه عملکرد يک شبکه ، مطالعه مدل فوق، مفيد خواهد بود. شکل زير هفت لايه مدل OSI را نشان می دهد.

Mohammad بازدید : 472 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
TCP/IP پروتکل استاندارد در اکثر شبکه های بزرگ است . با اينکه پروتکل فوق کند و مستلزم استفاده از منابع زيادی است ، ولی بدليل مزايای بالای آن نظير : قابليت روتينگ ، حمايت در اغلب پلات فورم ها و

Mohammad بازدید : 478 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
همان‌طور که می‌دانید در مرورگرهای اینترنتی، به هنگام فراخوانی رمز عبور ذخیره شده در حافظه مرورگر و یا به هنگام وارد کردن رمز عبور در فرم‌های اینترنتی، این رمز عبور به صورت محافظت شده نمایش داده می‌شود. بدین صورت که به جای هر کاراکتر رمز عبور، علامت دایره قرار می‌گیرد و امکان مشاهده کاراکترهای وارد شده نیست. در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش جالب و ابتکاری بپردازیم که از طریق آن می‌توانید تمامی رمزهای عبور محافظت شده در مرورگرها را ظاهرسازی کرده و کاراکترهای واقعی رمزهای عبور را مشاهده کنید.

Mohammad بازدید : 414 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
در این ترفند قصد داریم به معرفی راهی بپردازیم که از طریق آن می‌توانید در صفحه‌ی ورود به حساب‌های کاربری ویندوز و پیش از وارد کردن نام کاربری و پسورد، پنجره‌ی Command Prompt ویندوز را باز کنید. ااگر با CMD ویندوز آشنایی داشته باشید حتماً می‌دانید که دستیابی به این پنجره پیش از ورود به محیط ویندوز، آن هم با دسترسی Administrator یعنی دسترسی به همه‌چیز! از این رو، تیتر این ترفند را می‌توان «ایجاد یک راه مخفی در سیستم قربانی به منظور تغییر رمز عبور و ورود به ویندوز» دانست، چرا که اگر این کار را در یک سیستم انجام دهید، از این پس می‌توانید به صورت مخفیانه رمز عبور حساب‌های کاربری را تغییر دهید، حساب کاربری جدید بسازید و حتی در همان صفحه‌ی Lock، فایل‌های اجرایی نظیر نرم‌افزارهای مختلف را نیز باز کنید. با این ترفند می‌توانید به نوعی یک Backdoor ایجاد کنید. Backdoor راه عبوری است که به صورت مخفیانه از این پس برای شما برای دسترسی به ویندوز پدید می‌آید. این ترفند بر روی کلیه نسخه‌های ویندوز امکان‌پذیر است.

Mohammad بازدید : 438 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (1)

ابتدا جهت فراخوانی Command Prompt کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید.
در محیط Run عبارت cmd را وارد کرده و Enter بزنید.

اکنون برای مشاهده کلیه شبکه‌های بی‌سیم اطراف خود دستور زیر را وارد کنید:

Mohammad بازدید : 863 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

شما می توانید از خط فرمان Dos جهت بررسی شبکه استفاده کنید . برای این منظور روی دکمه Start کلیک کرده و گزینه All Programs را انتخاب می کنید ، روی گزینه Accessories کلیک کرده و سپس فرمان Command Prompt را انتخاب کنید .


Port چیست ؟
راهی برای ورود و خروج داده ها در کامپیوتر است پورت ها غالبا" از طریق نرم افزارها ایجاد می شوند . تعداد پورت های یک کامپیوتر 65535 عدد است . شما به راحتی می توانید از این پورت ها استفاده کنید . بعضی از پورت ها کار خاصی انجام می دهند ، مثلا" پورت 25 مخصوص ارسال E-Mail و پورت 37 مخصوص Time یا زمان ، و پورت 80 مخصوص Web Server است . توسط فرامین شبکه (Net ) می توانید اطلاعاتی راجع به شبکه و کامپیوترها متصل به آن پیدا کنید . توجه داشته باشید که این دستورات بیشتر در شبکه Wan استفاده می شود ، اما در شبکه های Lan نیز می توان استفاده نمود . در ادامه به بررسی این دستورات می پردازیم .

Mohammad بازدید : 436 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

پرونده های HTML فایل های متنی هستند که با عناصر HTML ساخته شده اند.عناصر HTML با استفاده از برچسب های HTML تعریف می شوند.

برچسب های HTML

  • برچسب های HTML برای نشانه گذاری عناصر HTML استفاده می شوند
  • بر چسب های HTML توسط دو کاراکتر < و > محاط می شوند
  • این کاراکتر های محاط کننده قلاب نامیده می شوند
  • بر چسب های HTML معمولا بصورت جفت می آیند <b> , <b/>
  • اولین برچسب دوتایی برچسب شروع و دومی برچسب پایانی است
  • متن های بین برچسب ابتدایی و انتهایی محتوای عناصر هستند
  • برچسبهای HTML به حروف کوچک و بزرگ حساس نیستند <b> معادل <B> است.

Mohammad بازدید : 413 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

با آموزش HTML شما یاد خواهید گرفت چگونه از HTML در ساخت صفحات وب خودتان استفاده کنید.
یادگیری HTML بسیار ساده است و شما از آن لذت خواهید برد.


یک فایل HTML چیست؟

  • HTML مخفف زبان نشانه گذاری فرا متنی است(hyper text markup language).
  • یک فایل HTML یک فایل متنی حاوی برچسب های کوچک نشانه گذاریست
  • بر چسب های نشانه گذاری به مرورگرهای وب بیان می کنند که صفحه را چگونه نشان دهد
  • یک فایل HTML باید دارای پسوند html. یا html. باشد
  • یک فایل HTML می تواند توسط یک ویرایشگر متنی ساده ساخته شود

Mohammad بازدید : 471 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

از منوي start گزينه run را انتخاب ميكنيم و عبارت control panel را تايپ ميكنيم يا از منوي start روي آيكن control panel كليك، و آن را اجرا ميكنيم.

در control panel آيكون power options را باز ميكنيم.

به زبانه hibernate ميرويم و گزينه Enable Hibernation را تيك ميزنيم و بر روي دكمه ok كليك ميكنيم.

بعد از انجام دادن مراحل از منوي start روي گزينه Turn Off Computer (دكمه خاموش كردن كامپيوتر) كليك ميكنيم .

كليد shift را از صفحه كليد پايين نگه ميداريم .

ميبينيد كه به جاي stand by عبارت hibernate نمايش داده ميشود.

Mohammad بازدید : 644 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در منوي start گزينه run را انتخاب كرده و عبارت  netsh diag gui  را تايپ ميكنيم و دكمه ok را ميزنيم.

صفحه help سيستم باز ميشود .در صفحه باز شده گزينه set scaaning option را انتخاب ميكنيم تا اطلاعات كاملي در اختيار ما قرار دهد.

اين اطلاعات را ميشود ذخيره كرد.

بعد از ذخيره كردن ، فايل اطلاعات در  desktop نمايش داده  ميشود.

Mohammad بازدید : 486 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)
phpDesigner که از واسط کاربری بسیار ساده ای بهره می برد قادر است تا با خطایابی املای لغات و دستور ها کار کدنویسی را فوق العاده آسان سازد. اجرای مستقیم کدها و اسکریپت ها هم نقش مهمی را در مشاهده لحظه به لحظه تغییرات ایجاد شده در  اسکریپت ها ایفا می کند. تکمیلگر کدها سرعت کاربران را بالا خواهد برد ، این قابلیت که امروزه در بسیاری از نرم افزارهای کدنویسی به چشم می خورد به این صورت است که وقتی کاربر ابتدای یک دستور را تایپ می کند نرم افزار به صورت هوشمند دستور را شناسایی کرده و در صورت خواست کاربر آن را به کدها اضافه می کند. phpDesigner این قابلیت مهم را در خوی جای داده تا کاربران به سادگی به کدنویسی بپردازند. سازگاری با جدیدترین فریم ورک ها برای PHP و Java- یکی دیگر از قابلیت های جدیدترین نسخه ی این نرم افزار را تشکیل می دهد.

Mohammad بازدید : 575 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

برای اجرا فایل های php و همچنین نصب سیستم های مدیرت محتوای وردپرس ، دیتالایف انجین ، جوملا در سیستم های خانگی نیاز به نرم افزاری دارید که محیط میزبانی ( هاست ) را برای شما شبیه سازی کند.هم اکنون نسخه جدید و قدرتمند EasyPHP را می توانید با لینک مستقیم و پرسرعت از سرورهای سایت بزرگ دانلودها دریافت کنید


Mohammad بازدید : 447 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)
phpDesigner که از واسط کاربری بسیار ساده ای بهره می برد قادر است تا با خطایابی املای لغات و دستور ها کار کدنویسی را فوق العاده آسان سازد. اجرای مستقیم کدها و اسکریپت ها هم نقش مهمی را در مشاهده لحظه به لحظه تغییرات ایجاد شده در اسکریپت ها ایفا می کند. تکمیلگر کدها سرعت کاربران را بالا خواهد برد ، این قابلیت که امروزه در بسیاری از نرم افزارهای کدنویسی به چشم می خورد به این صورت است که وقتی کاربر ابتدای یک دستور را تایپ می کند نرم افزار به صورت هوشمند دستور را شناسایی کرده و در صورت خواست کاربر آن را به کدها اضافه می کند. phpDesigner این قابلیت مهم را در خوی جای داده تا کاربران به سادگی به کدنویسی بپردازند. سازگاری با جدیدترین فریم ورک ها برای PHP و Java- یکی دیگر از قابلیت های جدیدترین نسخه ی این نرم افزار را تشکیل می دهد.

Mohammad بازدید : 338 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)
یکی از نرم افزارهای قدرتمند در زمینه ی برنامه نویسی و تست به زبان PHP و طراحی و تست صفحات HTML ،XML، نرم افزار DzSoft PHP Editor می باشد. این نرم افزار قابل استفاده برای کاربران حرفه ای و مبتدی می باشد. این مجموعه ویژه گی های مهم و کاربردی در زمینه ی تولید کد های PHP در اختیار کاربران قرار می دهد. بهره مندی از واسط کاربری قدرتمند و ساده از دیگر امکانات این محصول می باشد. نوارهای جستجوگر فایل و کد، سرعت بالا در افزودن ویژگی ها، عدم نیاز به وب سرور برای ورود به مرورگرهای داخلی، روش های مختلف در وارد کردن کد و ... از دیگر امکانات این نرم افزار است.

Mohammad بازدید : 516 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)
Borland Delphi یکی از رایج ترین زبان های برنامه نویسی مخصوصاً در ایران می باشد که به تعبیر دیگر همان پاسکال شی ء گرا است که توسط شرکت بورلند تولید شده است و محیطی را برای برنامه نویسی و توسعه برنامه های کاربردی تحت ویندوز فراهم نموده است، البته  امروزه چنان توسعه یافته است که برای تولید نرم‌افزارهای تحت سیستم‌عاملِ لینوکس و دات‌نت نیز به کار می‌آید. این زبان، در بدو انتشار خود در سال ۱۹۹۵، به عنوان یکی از نخستین ابزارهایی مطرح شد که از  توسعه نرم‌ افزار بر مبنای متدولوژی RAD پشتیبانی می‌کردند، یعنی تولید و توسعهٔ سریع برنامه‌های کاربردی. نرم‌افزارهای دلفی در ابتدا به صورت مستقیم از کتابخانه‌های ویندوز و کتابخانهٔ مخصوص خود به نام VCL استفاده می‌کرد، اما پس از نسخه ۶ دلفی، امکانات استفاده از دات‌نت هم به آن اضافه شد. بیشترین کاربرد دلفی در طراحی برنامه‌های رومیزی و پایگاه دا‌ده‌ها‌ است، اما به عنوان یک ابزارِ «چند-منظوره»، برای طراحی انواع گوناگونی از پروژه‌های نرم‌افزاری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Mohammad بازدید : 714 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)
Delphi یکی از موفق ترین ابزارهای توسعه نرم افزار برای ویندوز در دهه گذشته بوده است. پس از شکست ویژوال بیسیک ۶ در مقابل دلفی ۷ در سال ۲۰۰۲ و فراگیر شدن محیط توسعه شرکت بورلند در میان توسعه دهندگان ویندوز، مایکروسافت به فکر ساخت یک محیط توسعه مجتمع مناسب افتاد. در آن زمان دلفی دوران طلایی خود را می گذراند. دلفی ۷ در اکثر شرکت های نرم افزاری دنیا و حتی در همین ایران خودمان به اولین انتخاب برای توسعه نرم افزارهای تحت ویندوز تبدیل شده بود.
نسخه ۲۰۱۰ دلفی انتخاب مناسبی برای توسعه نرم افزارهای تحت ویندوز است. این محیط زمان توسعه پروژه شما را کاهش می دهد و با ابزارها و کامپوننت های آماده ای که دارد تولید یک برنامه تحت ویندوز را برای هر برنامه نویسی آسان می کند.

Mohammad بازدید : 609 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

Mohammad بازدید : 524 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدت‌هاست شایعات مختلفی در مورد به پایان رسیدن جهان در روز 21 دسامبر سال 2012 همزمان با شب یلدا در ایران در وبلاگ‌های مختلف و محافل فرهنگی و اجتماعی مطرح شده و با نزدیک شدن به روز موعود ابعاد گسترده ‌تری به خود گرفته و ساخت و انتشار فیلم ˈ2012ˈ بر تبلیغات پیرامون پدیده‌های مرتبط با نابودی جهان افزوده و موجب افزایش نگرانی در میان برخی از مردم ناآگاه شده است.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام یک از دامنه های سایت را میپسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 550
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 1,113
  • بازدید سال : 7,954
  • بازدید کلی : 535,343
  • کدهای اختصاصی