loading...
وی نت دات آی آر: دانلود نرم افزار,کتاب,بازی,فیلم,برنامه موبایل,فایل های آموزشی
آخرین ارسال های انجمن
Mohammad بازدید : 497 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

بمنظور شناخت مناسب نحوه عملکرد پروتکل در شبکه می بايست با برخی از مدل های رايج شبکه که معماری شبکه را تشريح می نمايند، آشنا گرديد.

مدل Systems Interconnection OSI )Open ) يک مرجع مناسب در اين زمينه است . اين مدل در سال ١٩٨٤ توسط ISO( يک سازمان بين المللی استاندارد سازی با بيش از 130 عضو) ارائه گرديد. در مدل فوق از هفت لايه برای تشريح فرآيندهای مربوط به ارتباطات استفاده می گردد هريک از لايه ها مسيوليت انجام عمليات خاصی را برعهده دارند..

مدل OSI بعنوان يک مرجع و راهنما برای شناخت عمليات مربوط به ارتباطات استفاده می گردد. بمنظور آشنا ئی با نحوه عملکرد يک شبکه ، مطالعه مدل فوق، مفيد خواهد بود. شکل زير هفت لايه مدل OSI را نشان می دهد.

Mohammad بازدید : 472 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
TCP/IP پروتکل استاندارد در اکثر شبکه های بزرگ است . با اينکه پروتکل فوق کند و مستلزم استفاده از منابع زيادی است ، ولی بدليل مزايای بالای آن نظير : قابليت روتينگ ، حمايت در اغلب پلات فورم ها و

Mohammad بازدید : 478 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
همان‌طور که می‌دانید در مرورگرهای اینترنتی، به هنگام فراخوانی رمز عبور ذخیره شده در حافظه مرورگر و یا به هنگام وارد کردن رمز عبور در فرم‌های اینترنتی، این رمز عبور به صورت محافظت شده نمایش داده می‌شود. بدین صورت که به جای هر کاراکتر رمز عبور، علامت دایره قرار می‌گیرد و امکان مشاهده کاراکترهای وارد شده نیست. در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش جالب و ابتکاری بپردازیم که از طریق آن می‌توانید تمامی رمزهای عبور محافظت شده در مرورگرها را ظاهرسازی کرده و کاراکترهای واقعی رمزهای عبور را مشاهده کنید.

Mohammad بازدید : 758 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)

اندروید مارکت از بدو پیدایش، تغییرات آهسته ولی معناداری را تجربه کرده است و هم‌اکنون تبدیل به پایگاهی شده که کاربران علاوه بر دریافت نرم‌افزارهای اندرویدی می‌توانند در آن کتاب و موسیقی بخرند و یا فیلم کرایه کنند. گوگل با ترکیب خدمات بخش سرگرمی‌های خود سرویس تازه Google Play را راه‌اندازی کرده است. گوگل این خدمات جدید را یک تکامل برای اندروید مارکت دانسته و اعلام نموده Google Play تمام خدمات سرگرم کننده این شرکت را تحت پوشش قرار می‌دهد که شامل اندروید مارکت، گوگل موزیک و فروشگاه کتاب این شرکت است. حال در این مقاله به بررسی شش مورد از ویژگی‌های اساسی Google Play می پردازیم.

 

جهت دانلود ،مشاهده و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

درباره وب ,
Mohammad بازدید : 581 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)

 

هر آنچه که در محیط مجازی انجام می‌دهید، می‌نویسید و یا منتشر می‌کنید می‌تواند مدرک قابل استنادی باشد که در دادگاه بر علیه خودتان بکار گرفته شود. باور نمی‌کنید؟ پس باید به حضورتان برسانیم که از سال ۲۰۱۰ تاکنون شواهد موجود در رسانه‌های اجتماعی چون فیس‌بوک، گوگل پلاس، توییتر و غیره در بیش از ۷۰۰ دعوای حقوقی استفاده شده‌اند. در ادامه ۵ اشتباه بزرگ و رایج که بسیاری در فضای آنلاین مرتکب آنها می‌شوند را مرور می‌کنیم.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که در ۲۰ درصد از دادگاه‌های طلاق که در خاک ایالات متحده امریکا برگزار می‌شود، حقایق موجود در حساب کاربری افراد در سایت فیس‌بوک مورد استناد قضات قرار می‌گیرد.

در این مقاله پنج نکته کلیدی را به شما گوشزد می‌کنیم تا با انجام ندادنشان نه تنها کار، همسر و یا آزادی‌تان را حفظ نمایید که از این فن آوری نوین نیز لذت شایسته و بایسته را ببرید.

 

جهت دانلود ،مشاهده و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

درباره وب ,
Mohammad بازدید : 1308 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)

موتورهای جستجو معمولا پس از مدتی از راه اندازی سایت ها و وبلاگ ها ، نام و مطالب آنها را در خود ایندکس (ثبت) می کنند. اما برای تسریع در ثبت سایت و مطالب شما در موتورهای جستجو ، باید این اقدام را خودتان انجام دهید .

 

جهت دانلود ،مشاهده و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

درباره وب ,
Mohammad بازدید : 645 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (0)

 

برای حفظ اطلاعات شخصی و خصوصی موجود در سیستم و نیز جلوگیری از نفوذ بدافزارهای جاسوسی بهتر است هنگام اتصال به اینترنت نکات امنیتی را رعایت کنید تا کمتر در معرض هجوم هکرهای اینترنتی قرار بگیرید.

درباره وب ,
Mohammad بازدید : 695 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (0)

یک سال پس از شروع بکار پروژه هنر گوگل (Google Art Project) که با حدود هزار اثر هنری که به صورت دیجیتالی درآمده و با کیفیت بالا در اینترنت قرار گرفت، حال گوگل با افزایش این آثار توانسته تا بیش از 30,000 اثر ارزشمند و نفیس را در اختیار کاربران خویش قراردهد. پس اگر شما هم دانشجوی هنر هستید یا یکی از علاقمندان آثار ارزنده هنری به حساب می آیید، می‌توانید بدون صرف وقت یا هزینه‌ای، بدون اینکه پا را از خانه بیرون بگذارید، به آثار فاخر متعددی با کیفیت بالا دسترسی پیدا کنید.

درباره وب ,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام یک از دامنه های سایت را میپسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 550
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 269
  • بازدید ماه : 1,185
  • بازدید سال : 8,026
  • بازدید کلی : 535,415
  • کدهای اختصاصی