loading...
وی نت دات آی آر: دانلود نرم افزار,کتاب,بازی,فیلم,برنامه موبایل,فایل های آموزشی
آخرین ارسال های انجمن
Mohammad بازدید : 549 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)


پی‌اچ‌پی (PHP)‏ یک زبان تحت وب ساده به شمار می‌رود، زیرا نیاز به یادگیری هیچ پیش نیازی نیست، همچنین پی اچ پی، به زبان‌های دیگری وابسته نیست و اغلب دستورات آن مشابه زبان های محاوره‌ای بوده و یادگیری آن ساده‌ است. پی اچ پی به یکی از پر طرفدارترین زبان‌های پردازه‌نویسی متن باز و رایگان تبدیل شده است که بیشتر برای طراحی برنامه‌های سمت سرور در وب‌گاه‌های پویا مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع پی اچ پی یک زبان اسکریپت‌نویسی برای وب است و عمدتاً بر روی سرور وب اجرا می‌شود. می توان گفت پی اچ پی عمدتا مانند یک فیلتر عمل می‌کند، کد برنامه را به عنوان ورودی می‌گیرد و صفحات وب را به عنوان خروجی (غالباً از نوع اچ تی ام ال) ایجاد می‌کند.

برای برنامه نویسی به زبان پی اچ پی در اغلب موارد از پایگاه داده ها مای‌اس‌کیوال (MySQL)‏ استفاده می شود که یک سامانه مدیریت پایگاه داده‌ها متن‌باز است و توسط شرکت اوراکل توسعه، توزیع، و پشتیبانی می‌شود. سرور مای‌اس‌کیوال به چندین کاربر اجازه استفاده همزمان از داده‌ها را می‌دهد.

در دوره آموزشی Learning PHP MySQL شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این زبان کاربردی قدرتمند پی اچ پی و همچنین پایگاه داده MySQL به صورت ترکیبی آشنا می شوید.




Mohammad بازدید : 325 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (2)
در دنیا ساخت سی دی CD های مولتی مدیا و آتوران و ... توسط هزاران نفر از افراد عادی صورت میگیرد که شما با فراگیری نرم افزار Auto play media studio 8 که یکی از پیشرفته ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای ساخت آتوران می باشد میتوانید به سادگی و به دلخواه آتوران مورد علاقه خود را طراحی نمایید. در کتاب آماده شده سعی بر اینست که تمامی قسمت های نرم افزار مورد بحث قرار گیرد و در چندین فصل در 465 صفحه از نصب این نرم افزار گرفته تا کدنویسی های پیشرفته آن آموزش داده شود.
کتاب آموزش اتوپلی (AutoPlay Media Studio 8 ) که تالیف جواد احشامیان و حامد حیدری هست برای انتشار در پایگاه اینترنتی تک بوک توسط مولفین آن ارسال شده است .

این کتاب دارای نه فصل + ضمیمه می باشد که سعی بر آن بوده تمام موارد مورد نیاز نرم افزار توضیح داده بشه تا با مطالعه این کتاب کاربران بتوانند نرم افزارهای مورد نیاز خود را ایجاد نمایند.


زبان کتاب الكترونيك : فارسی

تعداد صفحات : 465
 نوع فایل : PDF
 حجم : 4.5 مگابایت


Mohammad بازدید : 289 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)
امروزه مجازی سازی سرور به جزء جدایی ناپذیر اکثر دیتاسنترهای بزرگ تبدیل شده است. دلیل این امر را نیز می توان امکاناتی دانست که مجازی سازی سرور در اختیار مدیران IT قرار قرار می دهد. از طرف دیگر مجازی سازی سرور با افزایش بهره‌ وری در استفاده از منابع سخت افزاری در بحث کاهش هزینه ها نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در حال حاضر شرکتهای بسیاری به حوزه ساخت پلتفرم ‌های مجازی‌سازی وارد شده‌اند. VMware که از پیشتازین عرصه مجازی سازی است، vSphere را بعنوان یکی از بهترین سیستم های مجازی سازی سرور معرفی کرده است. ذکر مزایا و جوانب استفاده از مجازی سازی در این مختصر نوشته نمی گنجد؛ از این رو برای درک کامل این موضوع شما را به مطالعه کتاب زیر ارجاع می‌ دهیم.

این کتاب که مشتمل بر 6 فصل است ، مراحل ساخت یک دیتاسنتر مجازی را به طور کامل تشریح می کند. علاوه بر این یک فصل را به بررسی موضوع مجازی سازی(در تمامی زمینه ها) و فصلی نیز به سیستم های ذخیره سازی یا همان storageها اختصاص داده شده است.


زبان کتاب الكترونيك : فارسی

 تعداد صفحات : 111

 نوع فایل: PDF

Mohammad بازدید : 264 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)
در دنیای امروزی اگر کسی توانایی استفاده از ابزار مناسب جهت بکارگیری نامه های الکترونیکی را بلد نباشد مطمئنا" هم از لحاظ زمانی و هم از لحاظ مالی و آگاهی بسیار بسیار از رقیبان خود عقب خواهد ماند.
این وسیله ما را قادر می سازد در عرض کمتر از یک دقیقه نامه یا درخواستی (ویا هر نوع فایل و عکسی ) را در کوتاهترین
مدت زمان ممکن به دورترین مکان ارسال داریم و در کمتر از لحظه ای جواب آن را دریافت کنیم .
شاید در ابتدا داشتن یک آدرس نامه الکترونیکی برای شما مهم و ضروری بنظر نرسد ولی مطمئن باشید بعد از مدتی کار با آن خواهید دید که اگر روزی چند بار نامه های خود را کنترل ننمایید زندگی روزمره تان دچار اختلال گشته و احیانا" فراموش

کردن رمز ورود جهت ورود به صندوق نامه هایتان باعث سردرگمی و ناراحتی شدید خواهد گردید . لذا هیچ شکی در اهمیت و ضرورت داشتن یک آدرس نامه الکترونیکی و نحوه استفاده صحیح از آن وجود ندارد...


زبان کتاب الكترونيك : فارسی

تعداد صفحات : 44

نوع فایل : PDF


Mohammad بازدید : 787 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

BatteryBar Pro 3.6.1 هنگامی که لپ تاپ ها با باطری داخلی خود مشغول به کار هستند یک آیکون کوچک در کنار ساعت ویندوز نمایش داده می شود که میزان تقریبی  انرژی باقیمانده را بر حسب درصد و زمان باقیمانده نمایش می دهد .
با استفاده از نرم افزار کوچک و کم حجم  BatteryBar می توانید به صورت بسیار دقیق تر از وضعیت انرژی باقیمانده باطری لپ تاپ خود اطلاع یافته و جزئیات بیشتری را از باطری خود بدست آورید .
پس از نصب نرم افزار بر روی Taskbar کلیک راست نموده و در بخش Toolbars گزینهBatteryBar را انتخاب کنید .



Mohammad بازدید : 9738 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)

نمونه سوال های برنامه نویسی به زبان ویِژوال بیسیک.همراه با پاسخ نامه

کتاب الکترونیکی:نمونه سوال های vb6 همراه با پاسخ نامه

Mohammad بازدید : 884 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)


سي‌شارپ همچون زبان برنامه‌نويسي جاوا زبانیست شئ‌ گرا و سطح بالا (high level). محصول شرکت Microsoft و بر پايه .NET از آنجايي که شی گرایي و سطح بالا بودن از ابزارهاي مديریت موثر و کارآمد پيچيدگي در فضاي پيچيد? اينترنت مدرن مي باشند، در واقع مي‌شود جاوا و سي‌شارپ را از جمله زبان هاي اصلي براي ايجاد و انجام برنامه‌هاي کاربردي تحت وب (web applications) و خدمات وب دانست.

بر اساس ادّعاي شرکت مايکروسافت، اين زبان در سال 2000 توسط تيمي به سرکردگي آندرس هلزبرگ و نيز سکات ويلتاموث ساخته شد. سي‌شارپ که فقط براي دات نت است در مجموعه NET Platform SDK. ارائه گرديد که در محيط هاي برنامه نويسي استوديوي بصري دات نت (Visual Studio .NET)، در نسخه‌هاي 2003 و 2005 آن موجود است. دستورات زبان سي‌شارپ مانند جاوا سطح بالا تر از C و ++C است و از VB ساده تر. اين زبان همانند پيدايش زبان C انقلابي را در امر برنامه نويسي موجب شد، چراکه به طور همزمان ميتواند امکانات سطح پاين و سطح بالا را به بهترين شکل پشتيباني کند. در طراحي اين زبان براي جلوگيري از پيدايش Bug در زمان اجرا بسيار تلاش شده و اجازه هر کاري (مانند ساخت اشاره گر) را نميدهد(مگر اينکه اصرار بر انجام اين کارها داشته باشيد).



Mohammad بازدید : 864 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)

ویژوال بیسیک نرم افزاری است که بیشتر کسانی که با برنامه نویسی سر و کار دارند با آن آشنا هستند و برنامه های بسیاری با این نرم افزار ساخته شده است پایه این نرم افزار هم بیسیک است وخوشبختانه لوح این نرم افزار در بیشتر مراکز فروش سی دی موجود می باشد. این کتاب الکترونیکی مرحله به مرحله شما را از مقدمات تا سطح پیشرفته ویژوال آشنا می کند و درباره مباحثی همچون یادگیری پایه بیسیک ، کار با ابزارهای ویژوال ، کار با رویدادهای ویژوال ، کار با بانک های اطلاعاتی و .... می پردازد.






برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام یک از دامنه های سایت را میپسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 550
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 245
  • بازدید ماه : 1,161
  • بازدید سال : 8,002
  • بازدید کلی : 535,391
  • کدهای اختصاصی