loading...
وی نت دات آی آر: دانلود نرم افزار,کتاب,بازی,فیلم,برنامه موبایل,فایل های آموزشی
آخرین ارسال های انجمن
Mohammad بازدید : 486 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)
phpDesigner که از واسط کاربری بسیار ساده ای بهره می برد قادر است تا با خطایابی املای لغات و دستور ها کار کدنویسی را فوق العاده آسان سازد. اجرای مستقیم کدها و اسکریپت ها هم نقش مهمی را در مشاهده لحظه به لحظه تغییرات ایجاد شده در  اسکریپت ها ایفا می کند. تکمیلگر کدها سرعت کاربران را بالا خواهد برد ، این قابلیت که امروزه در بسیاری از نرم افزارهای کدنویسی به چشم می خورد به این صورت است که وقتی کاربر ابتدای یک دستور را تایپ می کند نرم افزار به صورت هوشمند دستور را شناسایی کرده و در صورت خواست کاربر آن را به کدها اضافه می کند. phpDesigner این قابلیت مهم را در خوی جای داده تا کاربران به سادگی به کدنویسی بپردازند. سازگاری با جدیدترین فریم ورک ها برای PHP و Java- یکی دیگر از قابلیت های جدیدترین نسخه ی این نرم افزار را تشکیل می دهد.

Mohammad بازدید : 575 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

برای اجرا فایل های php و همچنین نصب سیستم های مدیرت محتوای وردپرس ، دیتالایف انجین ، جوملا در سیستم های خانگی نیاز به نرم افزاری دارید که محیط میزبانی ( هاست ) را برای شما شبیه سازی کند.هم اکنون نسخه جدید و قدرتمند EasyPHP را می توانید با لینک مستقیم و پرسرعت از سرورهای سایت بزرگ دانلودها دریافت کنید


Mohammad بازدید : 447 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)
phpDesigner که از واسط کاربری بسیار ساده ای بهره می برد قادر است تا با خطایابی املای لغات و دستور ها کار کدنویسی را فوق العاده آسان سازد. اجرای مستقیم کدها و اسکریپت ها هم نقش مهمی را در مشاهده لحظه به لحظه تغییرات ایجاد شده در اسکریپت ها ایفا می کند. تکمیلگر کدها سرعت کاربران را بالا خواهد برد ، این قابلیت که امروزه در بسیاری از نرم افزارهای کدنویسی به چشم می خورد به این صورت است که وقتی کاربر ابتدای یک دستور را تایپ می کند نرم افزار به صورت هوشمند دستور را شناسایی کرده و در صورت خواست کاربر آن را به کدها اضافه می کند. phpDesigner این قابلیت مهم را در خوی جای داده تا کاربران به سادگی به کدنویسی بپردازند. سازگاری با جدیدترین فریم ورک ها برای PHP و Java- یکی دیگر از قابلیت های جدیدترین نسخه ی این نرم افزار را تشکیل می دهد.

Mohammad بازدید : 338 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)
یکی از نرم افزارهای قدرتمند در زمینه ی برنامه نویسی و تست به زبان PHP و طراحی و تست صفحات HTML ،XML، نرم افزار DzSoft PHP Editor می باشد. این نرم افزار قابل استفاده برای کاربران حرفه ای و مبتدی می باشد. این مجموعه ویژه گی های مهم و کاربردی در زمینه ی تولید کد های PHP در اختیار کاربران قرار می دهد. بهره مندی از واسط کاربری قدرتمند و ساده از دیگر امکانات این محصول می باشد. نوارهای جستجوگر فایل و کد، سرعت بالا در افزودن ویژگی ها، عدم نیاز به وب سرور برای ورود به مرورگرهای داخلی، روش های مختلف در وارد کردن کد و ... از دیگر امکانات این نرم افزار است.

Mohammad بازدید : 516 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)
Borland Delphi یکی از رایج ترین زبان های برنامه نویسی مخصوصاً در ایران می باشد که به تعبیر دیگر همان پاسکال شی ء گرا است که توسط شرکت بورلند تولید شده است و محیطی را برای برنامه نویسی و توسعه برنامه های کاربردی تحت ویندوز فراهم نموده است، البته  امروزه چنان توسعه یافته است که برای تولید نرم‌افزارهای تحت سیستم‌عاملِ لینوکس و دات‌نت نیز به کار می‌آید. این زبان، در بدو انتشار خود در سال ۱۹۹۵، به عنوان یکی از نخستین ابزارهایی مطرح شد که از  توسعه نرم‌ افزار بر مبنای متدولوژی RAD پشتیبانی می‌کردند، یعنی تولید و توسعهٔ سریع برنامه‌های کاربردی. نرم‌افزارهای دلفی در ابتدا به صورت مستقیم از کتابخانه‌های ویندوز و کتابخانهٔ مخصوص خود به نام VCL استفاده می‌کرد، اما پس از نسخه ۶ دلفی، امکانات استفاده از دات‌نت هم به آن اضافه شد. بیشترین کاربرد دلفی در طراحی برنامه‌های رومیزی و پایگاه دا‌ده‌ها‌ است، اما به عنوان یک ابزارِ «چند-منظوره»، برای طراحی انواع گوناگونی از پروژه‌های نرم‌افزاری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Mohammad بازدید : 714 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)
Delphi یکی از موفق ترین ابزارهای توسعه نرم افزار برای ویندوز در دهه گذشته بوده است. پس از شکست ویژوال بیسیک ۶ در مقابل دلفی ۷ در سال ۲۰۰۲ و فراگیر شدن محیط توسعه شرکت بورلند در میان توسعه دهندگان ویندوز، مایکروسافت به فکر ساخت یک محیط توسعه مجتمع مناسب افتاد. در آن زمان دلفی دوران طلایی خود را می گذراند. دلفی ۷ در اکثر شرکت های نرم افزاری دنیا و حتی در همین ایران خودمان به اولین انتخاب برای توسعه نرم افزارهای تحت ویندوز تبدیل شده بود.
نسخه ۲۰۱۰ دلفی انتخاب مناسبی برای توسعه نرم افزارهای تحت ویندوز است. این محیط زمان توسعه پروژه شما را کاهش می دهد و با ابزارها و کامپوننت های آماده ای که دارد تولید یک برنامه تحت ویندوز را برای هر برنامه نویسی آسان می کند.

Mohammad بازدید : 905 شنبه 15 بهمن 1390 نظرات (0)

گر از اهالی برنامه نویسی باشید می دانید که تمام کارهای موجود بر روی رایانه و اینترنت به وسیله ی کد نویسی و نوشتن برنامه ها به وسیله ی این کد نویسی ها صورت می پذیرد.همانطور که مطلع هستید ، زبان های مختلف برنامه نویسی امروزه رایج شده است که هر یک مزایایی دارند ......


به ادامه مطلب بروید



Mohammad بازدید : 5342 یکشنبه 06 شهریور 1390 نظرات (3)

 

ویژوال بیسیک توسعه یافته زبان برنامه‌نویسی بیسیک می‌باشد. بیسیک توسط پروفسور جان کمنسی و توماس کرتز از کالج دارتموث برای نوشتن برنامه‌های ساده ایجاد شد. طراحی آن از اواسط دهه ۱۹۶۰ آغاز گردید.

ویژوال بیسیک تا نسخه ۳ به صورت ۱۶ بیتی بود. از نسخه ۵ به بعد فقط ویرایش ۳۲ بیتی آن ارائه شد. (نسخه ۴ هم به صورت ۱۶ بیتی و هم به صورت ۳۲ بیتی عرضه شده بود).

ویژوال بیسیک از نسخه ۶ به بعد بر پایه چارچوب دات‌نت (NET.) ارائه شد. اگر چه با ظهور ویژوال بیسیک دات نت اکثر برنامه‌نویسان ویژوال بیسیک ۶ به آن گرویدند، ولی نسخه ۶ همچنان طرفداران ویژهٔ خود را دارد.

ویژوال بیسیک برای توسعه سریع نرم افزار (RAD یا Rapid Application Development) بر پایه رابط گرافیگی کاربر (GUI یا Graphical User Interface) توسعه داده شد. دسترسی آسان و سریع به پایگاه دادهها با استفاده از DAO ،RDO یا ADO و ایجاد کنترل‌های اکتیو ایکس از جمله مواردی هستند که این زبان را برای RAD مناسب کرده‌اند.

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام یک از دامنه های سایت را میپسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 550
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 287
  • بازدید ماه : 1,203
  • بازدید سال : 8,044
  • بازدید کلی : 535,433
  • کدهای اختصاصی