loading...
وی نت دات آی آر: دانلود نرم افزار,کتاب,بازی,فیلم,برنامه موبایل,فایل های آموزشی
آخرین ارسال های انجمن
Mohammad بازدید : 549 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)


پی‌اچ‌پی (PHP)‏ یک زبان تحت وب ساده به شمار می‌رود، زیرا نیاز به یادگیری هیچ پیش نیازی نیست، همچنین پی اچ پی، به زبان‌های دیگری وابسته نیست و اغلب دستورات آن مشابه زبان های محاوره‌ای بوده و یادگیری آن ساده‌ است. پی اچ پی به یکی از پر طرفدارترین زبان‌های پردازه‌نویسی متن باز و رایگان تبدیل شده است که بیشتر برای طراحی برنامه‌های سمت سرور در وب‌گاه‌های پویا مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع پی اچ پی یک زبان اسکریپت‌نویسی برای وب است و عمدتاً بر روی سرور وب اجرا می‌شود. می توان گفت پی اچ پی عمدتا مانند یک فیلتر عمل می‌کند، کد برنامه را به عنوان ورودی می‌گیرد و صفحات وب را به عنوان خروجی (غالباً از نوع اچ تی ام ال) ایجاد می‌کند.

برای برنامه نویسی به زبان پی اچ پی در اغلب موارد از پایگاه داده ها مای‌اس‌کیوال (MySQL)‏ استفاده می شود که یک سامانه مدیریت پایگاه داده‌ها متن‌باز است و توسط شرکت اوراکل توسعه، توزیع، و پشتیبانی می‌شود. سرور مای‌اس‌کیوال به چندین کاربر اجازه استفاده همزمان از داده‌ها را می‌دهد.

در دوره آموزشی Learning PHP MySQL شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این زبان کاربردی قدرتمند پی اچ پی و همچنین پایگاه داده MySQL به صورت ترکیبی آشنا می شوید.




Mohammad بازدید : 325 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (2)
در دنیا ساخت سی دی CD های مولتی مدیا و آتوران و ... توسط هزاران نفر از افراد عادی صورت میگیرد که شما با فراگیری نرم افزار Auto play media studio 8 که یکی از پیشرفته ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای ساخت آتوران می باشد میتوانید به سادگی و به دلخواه آتوران مورد علاقه خود را طراحی نمایید. در کتاب آماده شده سعی بر اینست که تمامی قسمت های نرم افزار مورد بحث قرار گیرد و در چندین فصل در 465 صفحه از نصب این نرم افزار گرفته تا کدنویسی های پیشرفته آن آموزش داده شود.
کتاب آموزش اتوپلی (AutoPlay Media Studio 8 ) که تالیف جواد احشامیان و حامد حیدری هست برای انتشار در پایگاه اینترنتی تک بوک توسط مولفین آن ارسال شده است .

این کتاب دارای نه فصل + ضمیمه می باشد که سعی بر آن بوده تمام موارد مورد نیاز نرم افزار توضیح داده بشه تا با مطالعه این کتاب کاربران بتوانند نرم افزارهای مورد نیاز خود را ایجاد نمایند.


زبان کتاب الكترونيك : فارسی

تعداد صفحات : 465
 نوع فایل : PDF
 حجم : 4.5 مگابایت


Mohammad بازدید : 471 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

از منوي start گزينه run را انتخاب ميكنيم و عبارت control panel را تايپ ميكنيم يا از منوي start روي آيكن control panel كليك، و آن را اجرا ميكنيم.

در control panel آيكون power options را باز ميكنيم.

به زبانه hibernate ميرويم و گزينه Enable Hibernation را تيك ميزنيم و بر روي دكمه ok كليك ميكنيم.

بعد از انجام دادن مراحل از منوي start روي گزينه Turn Off Computer (دكمه خاموش كردن كامپيوتر) كليك ميكنيم .

كليد shift را از صفحه كليد پايين نگه ميداريم .

ميبينيد كه به جاي stand by عبارت hibernate نمايش داده ميشود.

Mohammad بازدید : 644 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در منوي start گزينه run را انتخاب كرده و عبارت  netsh diag gui  را تايپ ميكنيم و دكمه ok را ميزنيم.

صفحه help سيستم باز ميشود .در صفحه باز شده گزينه set scaaning option را انتخاب ميكنيم تا اطلاعات كاملي در اختيار ما قرار دهد.

اين اطلاعات را ميشود ذخيره كرد.

بعد از ذخيره كردن ، فايل اطلاعات در  desktop نمايش داده  ميشود.

Mohammad بازدید : 9738 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)

نمونه سوال های برنامه نویسی به زبان ویِژوال بیسیک.همراه با پاسخ نامه

کتاب الکترونیکی:نمونه سوال های vb6 همراه با پاسخ نامه

Mohammad بازدید : 884 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)


سي‌شارپ همچون زبان برنامه‌نويسي جاوا زبانیست شئ‌ گرا و سطح بالا (high level). محصول شرکت Microsoft و بر پايه .NET از آنجايي که شی گرایي و سطح بالا بودن از ابزارهاي مديریت موثر و کارآمد پيچيدگي در فضاي پيچيد? اينترنت مدرن مي باشند، در واقع مي‌شود جاوا و سي‌شارپ را از جمله زبان هاي اصلي براي ايجاد و انجام برنامه‌هاي کاربردي تحت وب (web applications) و خدمات وب دانست.

بر اساس ادّعاي شرکت مايکروسافت، اين زبان در سال 2000 توسط تيمي به سرکردگي آندرس هلزبرگ و نيز سکات ويلتاموث ساخته شد. سي‌شارپ که فقط براي دات نت است در مجموعه NET Platform SDK. ارائه گرديد که در محيط هاي برنامه نويسي استوديوي بصري دات نت (Visual Studio .NET)، در نسخه‌هاي 2003 و 2005 آن موجود است. دستورات زبان سي‌شارپ مانند جاوا سطح بالا تر از C و ++C است و از VB ساده تر. اين زبان همانند پيدايش زبان C انقلابي را در امر برنامه نويسي موجب شد، چراکه به طور همزمان ميتواند امکانات سطح پاين و سطح بالا را به بهترين شکل پشتيباني کند. در طراحي اين زبان براي جلوگيري از پيدايش Bug در زمان اجرا بسيار تلاش شده و اجازه هر کاري (مانند ساخت اشاره گر) را نميدهد(مگر اينکه اصرار بر انجام اين کارها داشته باشيد).



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام یک از دامنه های سایت را میپسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 550
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 253
  • بازدید ماه : 1,169
  • بازدید سال : 8,010
  • بازدید کلی : 535,399
  • کدهای اختصاصی